Одеса стає швидшою і комфортнішою

Україна є однією із найбільших країн у Європі за площею, однак, її транспортна система залишає бажати кращого. Велика кількість ініціатив щодо зміни ситуації часто завершується на етапі планування, тому завзятість з якою авіакомпанія «Bravo Airways» взялася покращувати стан справ у цій сфері, вселяє надію на майбутнє та, що більше, приносить результат у же сьогодні.

12 липня цього року «Bravo Airways» здійснила презентаційний політ за маршрутом Київ-Одеса-Київ з нагоди відкриття однойменного авіа напрямку. Журналісти «UkraineAway» були люб’язно запрошені взяти участь та особисто переконатися у серйозності намірів компанії.

BravoAirways by A. Datsenko

BravoAirways
by A. Datsenko

Тривала та очевидно напружена робота керівництва компанії в особі Віктора Телегіна, для реалізації задуму, була високо оцінена усіма присутніми журналістами та гостями. Перемовини із керівництвом аеропортів в Києві («Жуляни») та Одеси, безпосередня та активна участь Губернатора Одеської області Михаіла Саакашвілі, – дали новий актуальний маршрут, дали дійсне покращення комфорту та життя багатьох українців щонайменше у двох великих містах, дали надію на європейське майбутнє. Після польоту за маршрутом Київ-Одеса-Київ компанії «Bravo Airways», усі ці слова не здаються перебільшенням.

11Вранці перед вильотом, кілька теплих слів у аеропорті «Київ» (Жуляни) від керівництва компанії налаштували присутніх на гарний день, а також очікування нового стандарту поїздок по Україні. Стрічка – перерізана, швидка реєстрація і приємна атмосфера підняла настрій усім присутнім (а може це шампанське на фуршетному столі?) Згодом до товариства приєднався і Михаіл Саакашвілі, який летів цим же рейсом до Одеси. Губернатор, притаманним йому державницьким мисленням, розповів не лише про успіх «Bravo Airways», однак, і про труднощі, які доводилось долати. Інертність державних установ та часто навмисне перешкоджання розвитку конкуренції на внутрішньому авіаринку, зробили цей вид транспорту майже недоступним для більшості українців. Приємно було спостерігати за розмовою із паном Саакашвілі, котрий відверто називав найбільші проблеми та їх ініціаторів, а ще біль приємно було розуміти, що на цьому ініціатори реформ у нашій державі зупинятися не збираються.

Подальші формальності в аеропорту пройшли швидко та легко для пасажирів. Хочеться вірити, що так буде завжди. Під’їжджаючи до літака, на «плацу» аеропорту, приймали на борт пасажирів та готувалися до відльоту ще кілька літаків компанії «Bravo Airways», що підтверджує раніше заявлені амбіційні плани керівництва компанії. Boeing 737 радо прийняв в на борт пасажирів нового рейсу. У «Bravo Airways» переконані, що саме літаки такого класу потрібні на рейс Київ-Одеса-Київ – комфортні, місткі, надійні. Щодо безпеки польотів, як було зазначено на прес-конференції в Одесі, компанія приділяє особливу увагу цьому питанню, впроваджує всі найновіші технології та розробки.IMG_3899

Зліт. Пасажири жваво обговорюють подію, з нетерпінням чекають на одеське сонце, дехто вже планує маршрут до найближчого пляжу. Низка журналістів продовжує активну роботу навіть у таких «екстремальних» умовах, Михаіл Саакашвілі не втомлюється ділитись своїми планами на майбутнє, що підбадьорює та дає надію багатьом українцям, які розчаровуються теперішньою владою.

IMG_3878Персонал на борту ввічливий, приємний та компетентний. Через кілька хвилин польоту інший приємний сюрприз – харчування на борту. Практично на всіх лоукостерах, включно із європейськими напрямами та країнами, харчі не передбачені, за них потрібно доплачувати. Деякі українські авіакомпанії (які навіть не позиціюють себе лоукостерами), ввели додаткову платню за їжу. Вибір напоїв дуже добрий: вино, соки, вода, кава, чай. Бутерброд із м’ясом, десерт, напій та шматочок шоколадки – більш ніж достатній набір для п’ятдесяти хвилинного рейсу, почуваєш себе комфортно та зовсім не втомлений. Як запевнив Віктор Телегін, відповідаючи на питання журналістів, цей раціон на борту рейсу Київ-Одеса-Київ у компанії «Bravo Airways» планують зберегти. Приємно.

IMG_3895Пасажири у ілюмінатори починають виглядати море, однак, видніється лише лиман. Посадка м’яка та спокійна, за вікном уже Одеський аеропорт. Нас зустрічає «веселка» пожежних машин та море місцевих журналістів. Коротка розмова біля трапу під спекотним сонцем і гостей доставляють до приміщення аеропорту на прес-конференцію. Під час розмови, керівники обох аеропортів, Віктор Телегіна, Михаіл Саакашвілі, низка посадовців діляться планами та своїми думками. Обнадійливо звучить теза про спробу втримати вартість квитків на рівні 500-1000 гривень, однак, низка авіа експертів уже встигли висловити свій скептицизм з цього приводу.

Після офіційної частини фуршет, екскурсія по Одесі і повернення у Київ.

IMG_3906Очевидно, що «Bravo Airways» має амбіційні плани, реалізація яких супроводжуватиметься звичними для України бюрократичними і політичними труднощами, тим не менш, спроби створити реальне конкурентне середовище у сфері внутрішньої транспортної авіації є безперечно вірним напрямом. Авіакомпанії «Bravo Airways» ми можемо лише побажати успіху та подякувати за те, що вона дійсно намагається зробити наше життя кращим.